Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Μέχρι... τέλους θα πάει ο Ανδρέας Πάτσης!!!

Για προπαγάνδα, παραπληροφόρηση, ακόμα και για αλητεία σε βάρος της Νίκης έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Ανδρέας Πάτσης, με νέες δηλώσεις του στον Blue Star fm 105,1.
Αφορμή στάθηκαν τόσο η ανακοίνωση του ΙΚΑ, όσο και οι δηλώσεις Τσαμπρινού...

"Πρόκειται για προπαγάνδα και παραπληροφόρηση..." είπε ο Ανδρέας Πάτσης που συνέχισε λέγοντας ότι "πριν από 20 ημέρες πήγε στο ΙΚΑ ο κ. Νοταράς και ζήτησε να υπαχθεί η ΠΑΕ σε ρύθμιση στο ΙΚΑ.
Εκεί μας είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, αφού αυτή την στιγμή διεξάγεται έλεγχος στην ΠΑΕ από το ΙΚΑ!
Το ΙΚΑ ξαφνικά μόνο στην Νίκη διεξάγει τώρα τον έλεγχο...".
Όσο για την ανακοίνωση του ΙΚΑ, ο κ. Πάτσης τόνισε: "Γιατί να υποβάλω αίτημα; Έχω δικαίωμα από τον νόμο να υποβάλω αίτημα όποτε θέλω!
Αποκρύπτουν όμως ότι μου κάνουν έλεγχο ξαφνικά και μπλοκάρουν τις μεταγραφές...
Συνειδητά η ΠΑΕ υπέβαλε να κάνει τώρα το αίτημα για 12μηνη ρύθμιση.
Ο ξαφνικός έλεγχος του ΙΚΑ μας στερεί το δικαίωμα να κάνουμε μεταγραφές.
Όσο για αυτούς που τα γράφουν όλα αυτά, να τους υπενθυμίσω ότι συμμετείχαν σε διοικήσεις που δημιούργησαν αυτά τα χρέη!
Δεν είπαμε βάλτε μας σε μία ρύθμιση ανύπαρκτη... Ο ξαφνικός έλεγχος όμως μπλοκάρει τις μεταγραφές.
Αλήθεια, διεξάγεται ταυτόχρονα έλεγχος σε όλες τις ΠΑΕ;".
Όσο για τον κ. Τσαμπρινό, ο κ. Πάτσης τόνισε: "Υπήρξε μία πληροφορία στην Αθήνα, ότι σε συγκεκριμένες ημέρες θα βγει ένα πόρισμα και η Νίκη δεν θα έχει πλέον καμία τύχη!
Είπα τότε του κ. Τσαμπρινού ότι μακάρι αυτό να είναι ψέμα.
Αυτό είπα του κ. Τσαμπρινού, από τον οποίο δεν θέλω να μου πει τα δικαιώματά μου, αυτά τα ξέρω πολύ καλά!
Εγώ τον ρώτησα για την έντονη φημολογία ότι ήδη γνωρίζουν το τι θα συμβεί στην Νίκη Βόλου!
Εύχομαι να μην επιβεβαιωθούν αυτοί που διοχετεύουν αυτές τις φήμες και προς το παρών, επιβεβαιώνονται...
Εγώ δεν κάνω πολιτική, δεν πολιτεύομαι.
Και τα δικαιώματά μου τα ξέρω...
Πως τα ραδιόφωνα στον Βόλο έβγαιναν και έλεγαν αυτά τα πράγματα κι εμείς δεν ξέραμε τίποτα;
Σύμπτωση; Εγώ δεν πιστεύω στις συμπτώσεις...
Άλλο ρώτησα τον κ. Τσαμπρινό: Πως τα ξέρουν όλα;
Εγώ δεν ήξερα ότι θα μας κοινοποιηθεί το πόρισμα από την εφορία εντός του Ιανουαρίου...
Ο κ. Πέγιος όμως το είπε στο ράδιο και ο κ. Τσαμπρινός είπε ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο... Τώρα τι έχει να μας πει;
Η ομάδα τρομάζει πολλούς!
Εμείς δεν κρύβουμε τίποτα, προχωράμε στην εξυγίανση...
Ναι, θέλω να κάνω μεταγραφές και κάποιοι φοβούνται!
Έχουμε κλεισμένες μεταγραφές!
Υποβάλαμε αίτημα ρύθμισης των χρεών μας στο ΙΚΑ και θέλω να πιστεύω ότι αύριο το πρωί θα ακολουθηθούν τα νόμιμα και η ΠΑΕ θα πάρει την ενημερότητα για να κάνει μεταγραφές.
Μπαίνουμε στην ρύθμιση, πληρώνουμε την 1η δόση και να μην πληρώσουμε την επόμενη, χάνουμε την ρύθμιση και ζητάμε να μπούμε σε νέα, είναι δικαίωμά μας!
Η ανακοίνωση του ΙΚΑ είναι ψευδής στο ένα σκέλος της.
Εμείς δεν ζητήσαμε να μπούμε σε καμία ρύθμιση των 48 δόσεων..."
Ο πρόεδρός μας, ρωτήθηκε και για τις μετοχές.
"Πάνε καλά οι μετοχές!
Υπάρχει κόσμος που από το υστέρημά του αγοράζει μετοχές...
Αυτό μας συγκινεί ιδιαίτερα, αφού ο κόσμος της Νίκης πιστεύει στην προσπάθεια που κάνουμε, πιστεύει στην ιδέα της Νίκης...
Κλείνοντας θα ήθελα να πω προς πάσα κατεύθυνση, ότι με προπαγάνδες, ψεύδη και αλητείες, δεν κάμπτεται ούτε το δικό μου φρόνημα, ούτε της ομάδας και έχω όλη την δύναμη και το κέφι να τους αντιμετωπίσω μέχρι το τέλος!"

  


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου