Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Απάντηση στον Σκορπιό για το άρθρο της Παρασκευής 13/07/2012

Μετά την ενημέρωση που είχα και αφού διάβασα, το όλο κείμενο στο Κυανόλευκο Πάθος (με την βοήθεια γνώστη-χρήστη του υπολογιστή) θέλω να απαντήσω στην παράγραφο πού αναφέρεται στο όνομα μου.Λέγομαι ΚΟΥΦΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ και δεν έχω κρυφτεί ποτέ πίσω από "ΣΚΟΡΠΙΟ,ΚΑΡΑΚΑΞΑ,ΜΠΟΥΦΟ" και άλλα τέτοια. 1. Από το Δ.Σ. τής ΠΑΕ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ παραιτήθηκα τον Απρίλιο του 2006. Η εκδήλωση προς τιμή του Κυρ. Νάκου,έγινε στο Τένις κλαμπ προεκλογικά, αρχάς Οκτωβρίου(άν θυμάμαι καλά) το 2007. Φυσικά και προσκλήθηκα αλλά δεν πήγα, γιατί διεφώνησα με τον τρόπο συγκέντρωσης των χρημάτων,για την εξόφληση του επιχειρηματία. Μετά από λίγες μέρες,έμαθα ότι ο επιχειρηματίας έλαβε 500 ευρώ. Δηλαδή τα μισά από τον όλο λογαριασμό. Άρα εγώ, δεν είχα καμία συμμετοχή στην εκδήλωση, και καμία ανάμειξη στο φέσωμα. Εσύ είχες πάει; 2. Είναι αλήθεια, ότι για ορισμένους ήμουν το "καλό παιδί" και για άλλους το "κακό παιδί". Η δική μου εκτίμηση είναι ότι ήμουν το "παιδί προς εκμετάλλευση". Έχω ακλόνητα στοιχεία. Και μαρτυρίες. Από το 1977 νεοεισελθών στο Δ.Σ. της ΝΙΚΗΣ ΒΟΛΟΥ ώς ειδικός γραμματέας, μετά ταμίας και κατόπιν γενικός αρχηγός,έως και το 2006 ώς αντιπρόεδρος τής ΠΑΕ, μόνο προσφορά θύματος είχα και τίποτα άλλο. Και όσα χρόνια ήμουν εκτός Δ.Σ. πάντα ήμουν αρωγός στην προσπάθειά της. Όταν ήμουν πρόεδρος στον ΗΡΑΚΛΗ ΒΟΛΟΥ 1988-1991 η ιστορία γράφει με χρυσά γράμματα, την πορεία του. Εάν δεν το γνωρίζεις, ρωτώντας μεγαλύτερους, θα ενημερωθείς. Το Μοναδικό μου κίνητρο, στην όλη προσφορά μου ήταν η ανιδιοτέλεια και η υπέρμετρη αγάπη, λόγω καταγωγής, στα δύο αυτά ποδοσφαιρικά σωματεία της Νέας Ιωνίας. Τέλος αναφέρεις ότι θέλεις να γράψεις και άλλα εν καιρώ,όποτε χρειαστεί. Αυτή είναι η επιλογή της αιωρούμενης λάσπης!!! Γράψε τώρα σε προκαλώ, ότι αφορά την συμμετοχή μου σε Διοικητικά Συμβούλια η εκτός αυτών, αλλά με στοιχεία που να τεκμηριώνουν την ενοχή μου. Είμαι στην διάθεσή σου, να διαβάσω ότι θα γράψεις για μένα, αλλά αντρίκια και με "ΟΝΟΜΑΤΕΠΏΝΥΜΟ".      ΚΟΥΦΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ      697.....

6 σχόλια :

  1. κυριε κουφιδακη
    εγω δεν ειμαι ουτε απο το μπολκ ουτε απο κανεναν συνδεσμο ενας απλως νικιωτης ειμαι και θελω να σας πω οτι ολοι που εχουν περασει τοσα χρονια απο την ΝΙΚΗ μας με (λαμπρη πορια)ολοι τους εχουν φερει την νικη σε αυτην την κατασταση υπερχεωμενη και ετοιμη να βουλιαξει
    οποτε δεν χρειαζεται για εμας που δεν σας ξερουμε και πολυ καλα γιατι ειμαστε ποιο καινουργια γενια να κοιταξουμε οπως λετε τα λαμπρα σας χρονια γιατι απλως δεν υπαρχουν οχι μονο για εσας αλλα για ολους τους (νικιωτες) που εχουν περασει ....το αποτελεσμα λεει αλλα πραγματα
    τελος ελπιζω ολοιιιιιι εσεις που τοσα χρονια (βοηθουσατε) να πατε επιτελους στην ακρη
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ..
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

      refugee

      Διαγραφή
  2. Η συμμετοχή είναι και ΣΥΝΕΝΟΧΗ κε Δημήτρη Κουφιδάκη. Εσεις θεωρείτε ότι κάνατε μόνο καλό στην ομαδα μας. Ιστορικά το ιδιο λένε και όλοι οι τυρανοι, όλοι οι φυλακισμένοι, και όλοι οι παραφρονες για τα ανδραγαθήματα τους.
    Θα συμφωνήσω με τους πιο πάνω φίλους. Η ιστορία δυστυχώς άλλα έγραψε για όλους εσας.
    Ευχαριστούμες για όλα.
    Πάρτε ένα διαρκειας τώρα και να σας ξαναδούμε στο γήπεδο.
    Για να δείτε μια ΝΙΚΗ που πραγματικά μας αξίζει. Φυσικά και δεν είναι η ΝΙΚΗ που μας παραδώσατε....
    Κώστας 6934......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κυριε κουφιδακη δημητρη
    αντε κανε τωρα στη μπαντα γιατι αρκετα δαγκωσες κ συ τη Νικη μας τοσα χρονια!!!Αρκετα τη μαδησατε λιγουρια!!!!ΦΤΑΝΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    Στην ακρια τωρα γιατι σας ξερουμε ολους εσας που καταντησατε τη Νικη το μαγαζακι σας.Και οσο για το φιλο που σου λεει να παρεις διαρκειας ...σιγα να μη παρεις....ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΣ!!!!
    Δρομο απο τη ΝΙΚΑΡΑ μας ολοι σας αποτυχημενοι που το παιξατε και παραγοντες καποτε!!!!Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΓΑΠΗ!!! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?
    (να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μ@κ@κες!)
    ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑ ΕΞΩ ΑΠ'ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΡΕΕΕΕΕ!


    ΜΑΚ.ΟΣ 694...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΙΚΙΩΤΕΣ Κε ΚΟΥΦΙΔΑΚΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ Δ.Σ ΤΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 15 ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗ ΝΙΚΗ...ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΦΕΡΑΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΡΙΞΑΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ...ΜΑΚΡΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΣΙΠΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΝΑ ΠΕΝΤΑΔΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΟΤΙ "ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ."...ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ Κε ΚΟΥΦΙΔΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή