Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΕΡΤΖΟΥ ΚΑΙ ΟΥΕΛΙΝΓΚΤΟΝ ΣΤΟΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ

Ο Αγγελος Βέρτζος στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ομάδας της Μαγνησίας έθεσε υψηλούς στόχους.

Ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός μίλησε στην εφημερίδα «Ταχυδρόμος» του Βόλου για την μεταγραφή του στη Νίκη Βόλου και τόνισε πως θα προσπαθήσει να βοηθήσει τη νέα του ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
«Κατ’ αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κ. Ανδρέα Πάτση για την εκτίμηση που έδειξε στο πρόσωπο μου. Με τιμά ιδιαίτερα το ενδιαφέρον που έδειξε ώστε να γίνω και εγώ μέλος μιας μεγάλης οικογένειας με ιδιαίτερη ιστορία όπως είναι η Νίκη Βόλου. Ερχομαι σε μία πολύ καλή ομάδα και αυτό είναι κάτι που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο. Ευελπιστώ πως θα μπορέσουμε να κάνουμε ότι είναι δυνατόν καλύτερο και έτσι να πανηγυρίσουμε την άνοδο στη Super League που είναι και ο στόχος μας. Ανυπομονώ να συναντηθώ με τους νέους μου συμπαίκτες».
Δηλώσεις στην εφημερίδα «Ταχυδρόμος» έκανε και το άλλο μεταγραφικό απόκτημα της Νίκης, ο Ουέλινγκτον Γκονσάλβες.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι και εγώ ένας από τους ποδοσφαιριστές της Νίκης Βόλου που τη νέα χρονιά θα παλέψουμε για ότι καλύτερο δίνοντας τον καλύτερο μας εαυτό. Στη Νίκη θα βρω τον προπονητή Περικλή Αμανατίδη με τον οποίο συνεργάστηκα σε Αγροτικό Αστέρα και Αναγέννηση Καρδίτσας. Πιστεύω πολύ στο πάθος του κόσμου από την κερκίδα σαν Βραζιλιάνος και θέλω να αγωνίζομαι μπροστά σε γεμάτο γήπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου