Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΟΥΦΛΑ ΣΤΟ MAGNESIANEWS

«Δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόταση της Νίκης, γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα για την ομάδα, τους φιλάθλους και τον πρόεδρο. Η μετακίνησή μου στη Νίκη είναι ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα μου». Μ’ αυτές τις λέξεις ο Αλέξανδρος Σούφλας, το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Νίκης, ξεκίνησε τις δηλώσεις του για τη μεταγραφή του στους κυανόλευκους. Ο 23χρονος φορ μίλησε στο magnesianews.gr λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της απόκτησής του και αναφέρθηκε:



Στα πρώτα του συναισθήματα για τη μεταγραφή του:
«Νιώθω πολύ μεγάλη ευχαρίστηση που έρχομαι στη Νίκη, γιατί απ’ ότι έχω δει και απ’ ό,τι μου έχουν πει πρόκειται για μια ομάδα με πάρα πολύ κόσμο, πάρα πολύ οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα και χαίρομαι που θα είμαι μέλος και εγώ μέλος της».

Στον τρόπο που κύλησαν οι διαπραγματεύσεις:
«Η μεταγραφή μου ήταν κάτι που τελείωσε με την πρώτη πρόταση. Μιλήσαμε με τον πρόεδρο, τον κ. Πάτση, τον οποίο και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, και είχαμε ένα δεύτερο ραντεβού και εκεί οριστικοποιήθηκε η συμφωνία. Δεν υπήρχε κάτι ενδιάμεσο».

Στο τι πρέπει να περιμένουν απ’ αυτόν οι φίλοι της Νίκης:
«Αυτό είναι λίγο περίεργο. Θα προτιμούσα να μη σας πω εγώ τι να περιμένετε αγωνιστικά, αλλά ότι θα δίνω σε κάθε παιχνίδι ό,τι περισσότερο μπορώ και ό,τι έχω. Πιστεύω ότι είμαι ένας παίκτης που συνδυάζει αρκετά στοιχεία, αλλά δε θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο».

Στο τι γνωρίζει για τη Νίκη:
«Στην αρχή δε γνώριζα πάρα πολλά πράγματα, να μη σας πω ψέματα. Γνώριζα μόνο από παλιά ότι είναι μια ομάδα με πολύ κόσμο και με μεγάλη ιστορία. Όμως στη συνέχεια μίλησα με κάποιους ανθρώπους, είδα και στο internet διάφορα βίντεο και έπαθα πλάκα. Ειδικά για την περσινή χρονιά είδα διάφορα βίντεο από το γήπεδο Π. Μαγουλάς και κυριολεκτικά … έμεινα άφωνος».

Στο τι έπαιξε ρόλο, για να συμφωνήσει με τη Νίκη:
«Μεγάλο ρόλο στο να έρθω στη Νίκη έπαιξε ο κ. Πάτσης και το πλάνο που μου ανέλυσε για την ομάδα. Όταν μια ομάδα είναι οργανωμένη, πατάει σε γερές βάσεις, έχει ανθρώπους που πραγματικά ασχολούνται για το καλό της ομάδας, τότε μπορείς να περιμένεις μόνο θετικά και καλά πράγματα. Μην μπούμε στη διαδικασία να μιλήσουμε για στόχους, αλλά θα πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Αυτός είναι ο στόχος της ομάδας».

Στο αν τον φοβίζει κάτι λόγω των αυξημένων απαιτήσεων της νέας του ομάδας:
«Το φοβίζει δεν είναι η σωστή λέξη. Με αγχώνει με την καλή έννοια, προκειμένου να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις του προέδρου, όσων με εμπιστεύτηκαν και βασικά του κόσμου. Δε νιώθω φόβο όσο δημιουργικό άγχος που λέμε και στο ποδόσφαιρο».

Στο γεγονός ότι έχει παίξει σε δύο εθνικές ομάδες Νέων:
«Η μητέρα μου είναι Φινλαδέζα, ο πατέρας μου Έλληνας και από μικρός ήμουν και στις δύο εθνικές ομάδες, οπότε μέχρι το επίπεδο των Ελπίδων διάλεξα την Εθνική Φινλανδίας. Μετά κατάλαβα ότι θεωρούμουν ως κοινοτικός στην Ελλάδα και αναγκάστηκα να χάσω έναν χρόνο, για να κάνω τα χαρτιά μου στη FIFA, αλλά πλέον μετράω ως Έλληνας και έχω δικαίωμα να παίζω μόνο στην Εθνική Ελλάδος».

Στο μήνυμα που στέλνει προς τους φιλάθλους της Νίκης:

«Οι φίλοι της Νίκης να είναι σίγουροι ότι σε κάθε ματς θα δίνω όχι το 100% αλλά το 110% των δυνατοτήτων μου και από κει και πέρα θα κρίνουν οι ίδιοι ποιος είμαι και τι κάνω».

Στο γεγονός ότι η Νίκη τη νέα σεζόν θα παίζει στο Πανθεσσαλικό:
«Είδα και το Πανθεσσαλικό και μου έχουν πει ότι είναι από τα καλύτερα γήπεδα όλης της Ελλάδας και από τα πιο ωραία. Είναι μεγάλη υπόθεση, γιατί θα παίζουμε σε αγωνιστικό χώρο-χαλί και στις κερκίδες θα μαζεύονται όσο το δυνατόν περισσότεροι υποστηρικτές της ομάδας».

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK  ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΗΧΙΤΙΚΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

http://soundcloud.com/magnesianews/souflas_niki 

πηγή: http://www.magnesianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου