Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ΡΙΖΟΓΑΝΝΗΣ: "ΘΕΛΩ Α' ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ"

Ο Παντελής Ριζογιάννης είναι ένας παίκτης που έχει κλέψει τις.... καρδιές του κόσμου της ομάδας μας, αλλά και αυτή του νέου προέδρου και μεγαλομετόχου της ΠΑΕ κ. Ανδρέα Πάτση, με την αγωνιστικότητά του αλλά γενικά με την όλη συμπεριφορά του!
Ο έμπειρος και ταυτόχρονα νεαρός σε ηλικία ποδοσφαιριστής, μίλησε με το "κυανόλευκο πάθος", στο οποίο άνοιξε την καρδιά του και δεν έκρυψε πως η μεγάλη του επιθυμία, είναι να αγωνιστεί με τη Νίκη Βόλου στην Α' Εθνική κατηγορία!

"Η επιλογή μου να έρθω στη Νίκη Βόλου αλλά και να παραμείνω σ' αυτή, μόνο τυχαία δεν ήταν..." μας είπε ο Παντελής Ριζογιάννης, που συνέχισε τονίζοντας ότι... "η ιστορία και η δυναμική της ομάδας είναι τεράστια! Δεν υπάρχουν πολλές ομάδες στην Ελλάδα με την δυναμική της Νίκης Βόλου, η οποία λατρεύεται από τον κόσμο της.
Εγώ δεν είμαι από τους ανθρώπους που κάνουν διάφορα για να κερδίσουν την κερκίδα, εγώ τα δίνω όλα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους και πάνω απ' όλα ξέρω να εκτιμώ ορισμένα βασικά πράγματα.
Είμαι άνθρωπος που έχω βάλει κάποιους κανόνες στην ζωή μου, τους οποίους και τηρώ με θρησκευτική ευλάβεια!
Το συναίσθημα προσωπικά για μένα, παίζει μεγάλο ρόλο, όπως και οι συνθήκες εργασίας φυσικά...".
Με την ομάδα και τον κόσμο της έχει δεθεί, οι συνθήκες εργασίας είναι άριστες, πως λοιπόν ο Παντελής Ριζογιάννης να μην ανανέωνε την συνεργασία του με την ομάδα της Νίκης Βόλου;
"Ε, ήταν αναμενόμενο να μείνω. Από την στιγμή που ο προπονητής και ο πρόεδρος με ήθελαν στην ομάδα, δεν ήταν δυνατόν να συμβεί κάτι το διαφορετικό!
Μέσα σε χρόνο ρεκόρ νομίζω τα βρήκα σε όλα με τον πρόεδρο κ. Πάτση, για τον οποίο μόνο καλά λόγια έχω να πω. Αισθάνομαι τυχερός που γνώρισα έναν τέτοιο άνθρωπο, έναν σπουδαίο άνθρωπο που με ότι έχει ασχοληθεί έχει μόνο επιτυχίες...
Είναι χαρά μου να τον έχω πρόεδρο και θεωρώ τυχερή τη Νίκη που σε τόσο δύσκολες εποχές, έχει έναν τέτοιο άνθρωπο ιδιοκτήτη!
Τον ευχαριστώ δημόσια για όλα όσα έχει πει αλλά κι έχει κάνει για μένα...
Επίσης θέλω να αναφερθώ και στην μεθοδική δουλειά που γίνεται από τον προπονητή μου, τον Περικλή Αμανατίδη, τον οποίο επίσης θέλω να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και με κράτησε στην ομάδα" θα πει ο Παντελής Ριζογιάννης, που δεν θέλησε να αναφερθεί στα... παλιά.
"Περσινά ξινά σταφύλια... λέει μια σοφή παροιμία του λαού μας και είναι απόλυτα σωστή! Πρέπει όλοι να δουλέψουμε για την νέα πρόκληση της Β' Εθνικής, πρέπει να κοιτάξουμε τους νέους ορίζοντες που ανοίγονται για την ομάδα μας...
Αυτά πρέπει να κοιτάξουμε όλοι στη Νίκη και όχι τι έγινε ή τι δεν έγινε στο παρελθόν. Εμείς από την πλευρά μας, οι παίκτες θέλω να πω, πρέπει να δουλέψουμε για να ήμαστε έτοιμοι μέσα στο γήπεδο. Ο κόσμος επιβάλετε να μας ενισχύσει, να είναι στο πλευρό μας.
Όλα τα άλλα θα τα βρουν άλλοι, εμείς βλέπουμε μπροστά και δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο από το να γίνουμε μία δυνατή, φιλόδοξη και ανταγωνιστική ομάδα!".
Όσο για το Πανθεσσαλικό στάδιο, ο Παντελής Ριζογιάννης τόνισε χαρακτηριστικά: "Ποιος παίκτης δεν θέλει να αγωνίζεται σε ένα τέτοιο στάδιο; Ανυπομονώ να παίξω σε ένα γεμάτο Πανθεσσαλικό με τη Νίκη...
Το νιώθω ότι θα ζήσουμε όλοι μαζί μαγικές στιγμές!
Προς το παρών όμως δουλειά και μόνο δουλειά, ήμαστε μία καινούργια ομάδα, που χρειάζεται τον χρόνο της".
Μία ομάδα όμως που έχει αρκετή δόση εμπειρίας, αλλά και νιάτα μαζί.
"Έτσι είναι, στην ομάδα ήρθαν πολλά παιδιά που έχουν παίξει χρόνια στην Α' Εθνική και θα την βοηθήσουν πάρα πολύ.
Εγώ προσωπικά έπαιξα αρκετά χρόνια στην Α' Εθνική με την Ξάνθη, στην Β' Εθνική θα πήγαινα για την άνοδο με τα Τρίκαλα, όμως λόγο των γνωστών γεγονότων δεν τα κατάφερα τότε.
Ελπίζω ότι με τη Νίκη θα επιστρέψω κι εγώ στην μεγάλη κατηγορία... Είναι κάτι που το θέλουμε όλοι μας, πάρα πολύ.
Όμως προέχει η δουλειά, που συνεχίζεται καθημερινά".
Τι θα ήθελε να ευχηθεί όμως ο έμπειρος μέσος της ομάδας μας; "Ως επίλογο, να σας ευχαριστήσω γι' αυτή την ευχάριστη κουβέντα που είχαμε και να ευχηθώ στην οικογένειά μου και σε όλο τον κόσμο, να έχει υγεία για να ξεπεράσει τα προβλήματα τα οποία βιώνουμε όλοι μας καθημερινά... 
Υγεία λοιπόν και μόνο υγεία, τι άλλο;".







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου