Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Α. Πάτσης: Εγώ με βλακείες δεν θίγομαι και δεν ασχολούμαι

Με παρέμβασή του σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο Ανδρέας Πάτσης απάντησε άμεσα στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού, τονίζοντας πως είναι έτοιμος να στείλει... ούρα για εξέταση!

O μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Νίκη Βόλου, Ανδρέας Πάτσης, μίλησε στον ΣΠΟΡ FM Μαγνησίας...


Για την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου: «Είμαι ενήμερος για την ανακοίνωση αλλά δεν την έχω διαβάσει. Έχω άλλες δουλειές να κάνω καθώς εγώ ασχολούμαι μόνο με την ομάδα μου τη Νίκη Βόλου. Η τοποθέτησή μου ήταν συγκεκριμένη, βλέπω πως πίσω από κάποιες κινήσεις βρίσκονται τρίτοι. Αν κάποιοι βλέπουν τον εαυτό τους σ' αυτούς αυτό θα πρέπει να σας απασχολήσει και να σας προβληματίσει. Εγώ δεν έχω αναφερθεί στον Ολυμπιακό Βόλου.

Είναι ντροπή άνθρωποι επιστήμονες, σοβαροί, επιχειρηματίες να συντάσσουν τέτοιες ανακοινώσεις. Όμως αν κάποιοι θέλουν να τους στείλω τα ούρα μου, να τους τα στείλω να τα εξετάσουν.

Είναι προφανές πως κάποιοι αναγνώρισαν τον εαυτό τους πίσω από αυτά που συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στη Νίκη Βόλου.

Αν κάποιοι χάνουν το μέτρο, αν κάποιοι χάνουν τον αυτοσεβασμό τους, εγώ με βλακείες δεν θίγομαι και δεν ασχολούμαι.

Γιατί πίσω από την δική μου τοποθέτηση «είδαν» τον εαυτό τους; Τέτοιες ανακοινώσεις φωτογραφίζουν και χαρακτηρίζουν αυτόν που τις συντάσσει και όχι τον άνθρωπο στον οποίο αναφέρονται. Δεν θα μπω στο «τρυπάκι» να απαντήσω σε τέτοιου είδους ανακοινώσεις. Συνήθως δεν απαντώ σε προκλήσεις, όμως όταν αποφασίσω να το κάνω να ξέρουν πως έχω πολλά βέλη στη φαρέτρα μου».

Για τον Γέσιτς και τους τρίτους: «Από πού κι ως που θα απολογηθώ για κάτι που δεν είπα όσον αφορά τον Γέσιτς. Ήξερα πως θέλει να με φέρει στα άκρα για να φύγει από την ομάδα, όμως είχε δείξει μεταμέλεια και είχε αλλάξει άποψη. Πώς βγήκε το συμπέρασμα ότι εγώ αναφερόμουν στον Ολυμπιακό Βόλου ότι υποκινεί τον Γέσιτς; Ένας από τους λόγους απομάκρυνσης του Τσέροβιτς ήταν ότι επηρέαζε αρνητικά τον Γέσιτς. Ενδεχομένως να είναι και αυτός ένας απ' αυτούς που κρύβονται πίσω από την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του παίκτη».

Για τη ρύθμιση στο ΙΚΑ: «Όσον αφορά το θέμα των ρυθμίσεων κάνουμε ότι μας δίνει δικαίωμα ο νόμος. Επιλέξαμε να μπούμε στη νέα ρύθμιση, όπως μας δίνει δικαίωμα ο νόμος, όμως το ΙΚΑ μας απάντησε πως η ΠΑΕ βρίσκεται σε έλεγχο και δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία της νέας ρύθμισης. Θέλω να πιστεύω πως θα βρεθεί η λύση, έστω και τελευταία στιγμή. Σήμερα το θέμα θα ξεκαθαρίσει».

Για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την κίνηση των μετοχών και μάλιστα μετά την προτροπή πολλών φίλων της ομάδας, θα δώσουμε μία παράταση ως τις 10 Φεβρουαρίου. Είναι συγκινητικό πόσοι άνθρωποι αγοράζουν έστω και μία μετοχή».

Για την υποψηφιότητα Μπέου για Δήμαρχος του Βόλου:
«Κάθε υποψήφιος θα πρέπει να είναι «ομπρέλα» πάνω απ' όλες τις ομάδες. Όπως ο κ. Σκοτινιώτης έρχεται στο γήπεδο, έτσι και ο κ. Μπέος θα πρέπει να κάνει τις ανάλογες κινήσεις, χωρίς να υποδεικνύω τι θα κάνει ο καθένας, να μας αναπτύξει το πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσει τη Νίκη Βόλου ώστε να δούμε τις θέσεις του. Αν θέλεις να είσαι άρχων της πόλης θα πρέπει να καταθέσεις το συνολικό πλάνο διαχείρισης και εδώ είμαστε να απαντήσουμε αν στηρίζουμε ή όχι την υποψηφιότητά του. Όταν έρθει η στιγμή επίσημα σαν Πάτσης θα τοποθετηθώ».

Για το θέμα του αριθμού των ομάδων που θα ανέβουν Σούπερ Λιγκ: «Μία απόφαση για δύο ομάδες θα τοποθετούσε τα πράγματα από την αρχή. Θα έπρεπε να διαπραγματευτούμε μία προκήρυξη από την αρχή. Θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση ακόμα και για τα playoff. Με τον κ. Καραγιάννη έχουμε μία άψογη συνεργασία και στη Football League έχουμε σύμπνοια στις αποφάσεις. Έχουμε μία ευπρεπή φιλική σχέση. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση πως αυτή η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου είναι του κ. Καραγιάννη. Θα με λυπήσει ιδιαίτερα αν με πάρει τηλέφωνο ο κ. Καραγιάννης και μου πει πως εγώ είμαι πίσω απ' αυτή την ανακοίνωση».

Για τις μεταγραφικές κινήσεις: «Είμαι πεπεισμένος όλα θα πάνε καλά με το ΙΚΑ και ότι η Νίκη Βόλου θα κάνει δύο προσθήκες τις οποίες έχουμε ήδη «κλειδώσει». Δεν χρειαζόμαστε παραπάνω ποδοσφαιριστές. Έχουμε πολύ καλό ρόστερ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου