Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ F.L. O A. ΠΑΤΣΗΣ

Την υποψηφιότητά του για πρόεδρος της Ένωσης Football League- Football League 2 κατέθεσε σήμερα ο πρόεδρος της Νίκης Βόλου, Ανδρέας Πάτσης, ενώ με δηλώσεις του τόνισε πως το ελληνικό ποδόσφαιρο βρίσκεται στην "ώρα μηδέν"
O Ανδρέας Πάτσης που θα έχει αντίπαλο στις εκλογές που θα γίνουν την Τρίτη 4/9 τον νυν πρόεδρο της Ένωσης, Σπύρο Καλογιάννη τόνισε αρχικά:
"Ο λόγος που κατάθεσα την υποψηφιότητα μου για την προεδρία ήταν για να βοηθήσω το ελληνικό ποδόσφαιρο το βρίσκεται σε ώρα μηδέν. Θεωρώ ότι οι θεσμικοί φορείς, έχουν απαξιώσει το προϊόν και για αυτό το λόγο βλέπουμε αυτές τις εικόνες με τα άδεια γήπεδα, αλλά την συνολική υποτίμηση που δέχεται το άθλημα.
Σε ερώτηση για το ποίον θέλει δίπλα του: "Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας του ποδοσφαίρου για αυτό το λόγο θα συγκρουστώ με το κατεστημένο. Καλώ οποίον συμφωνεί με τις απόψεις μου να συμπορευτούμε μαζί".
Όσον αφορά το θέμα του Ηρακλή, Ολυμπιακού Βόλου και της Καβάλας σχολίασε:
"Για το θέμα του Ηρακλή έχω σχολιάσει και θεωρώ ότι έχουν γίνει διοικητικά λάθη. Σχετικά με τον Ολυμπιακό Βόλου και την Καβάλα πιστεύω πως αφού λύθηκε το θέμα με την ΕΕΑ πρέπει να συμμετάσχουν στην Σούπερ Λίγκα και πουθενά αλλού"!

πηγή: soccerplus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου