Καλημέρα αδέρφια όπου γης!
Εδώ και... μέρες, έχει ξεκινήσει ένα "γαϊτανάκι-παραμυθάκι" για τα διοικητικά της ΠΑΕ Νίκης Βόλου, αλλά και την ομάδα την ίδια.
Όλα φυσικά είναι γνωστό εδώ και χρόνια από που ξεκινάνε: Από τα καφενεία και το "πεζοδρόμιο"... Έτσι λοιπόν τις τελευταίες μέρες και όσο πλησιάζει ο αγώνας με τα ..."ερυθρόλευκα πτηνά", όλο και πληθαίνουν οι φήμες και η "παραμυθολογία" (όχι παραφιλολογία): "Φεύγει ο Πάτσης", "τα παρατάει ο Πάτσης",
"διαλύεται η ομάδα", "υποβιβάζεται η ομάδα"... και πόσα άλλα ακόμα!
Φτάνει πια ρε αδέρφια... Ας κλείσουμε τα στόματα και τα αυτιά μας και ας βάλουμε στην άκρια τις καχυποψίες μας, την μιζέρια μας, το κουτσομπολιό μας και όλα αυτά που κάνουν κακό στην ομάδα. Επιτέλους, αυτή η ομάδα έχει περάσει τόσα και τόσα τα τελευταία χρόνια και οι "ανύπαρκτοι" παράγοντες έφθασαν την ομάδα να χρωστάει ακόμα και στον περιπτερά της γειτονιάς!!!
Εμείς ας κάνουμε για μια φορά το καθήκον μας και να σπρώξουμε την ομάδα σε αυτούς τους οκτώ τελικούς που έμειναν για την άνοδο στην Α' εθνική, που τόσο μα τόσο λαχταράμε.
47 χρόνια είναι πολλά αδέρφια και γι' αυτό όλοι κοντά στην ομάδα που τόσο αγαπήσαμε στα δύσκολα και στις λύπες...
Καιρός να την αγαπήσουμε ακόμα περισσότερο τώρα στις χαρές που μας δίνει.
Είμαστε υπερήφανοι για όσα περάσαμε και όπως τα πολεμήσαμε.
Αλλά τώρα δεν θα κάνουμε πίσω.
Όλοι μια γροθιά ενωμένοι για τη ΝΙΚΑΡΑ αδέρφια!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου