Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Α. Χαραλαμπίδης: Πρώτα να μιλήσω με τη Νίκη



Ο Απόστολος Χαραλαμπίδης τόνισε πως έχει προχωρημένες επαφές με την Νέα Σαλαμίνα, αλλά θα μιλήσει και με τη διοίκηση της Νίκης Βόλου πριν πάρει την οριστική του απόφαση σε δύο μέρες.
«Δεν έχω κλείσει πουθενά. Έχω μιλήσει με κάποιες ομάδες και θα πάρω την απόφαση μου σε δύο μέρες. Μιλάω με τη Νέα Σαλαμίνα αλλά θέλω πρώτα να μιλήσω με τη Νίκη και μετά να πάρω την απόφαση μου».

Ο προπονητής της Νίκης Βόλου δεν θεωρεί κλεισμένη την συμφωνία με τη Νέα Σαλαμίνα.
«Δεν έχω κλείσει πουθενά. Έχω μιλήσει με κάποιες ομάδες και θα πάρω την απόφαση μου σε δύο μέρες. Μιλάω με τη Νέα Σαλαμίνα αλλά θέλω πρώτα να μιλήσω με τη Νίκη και μετά να πάρω την απόφαση μου». Για την αναμέτρηση είπε πως δεν άξιζε τέτοια ήττα στην ομάδα του με την εικόνα του παιχνιδιού.
«Ήρθαμε με μίση ομάδα και δεν είχαμε ένα βασικό στόπερ. Παρόλα αυτά δεν μας ήθελε η μπάλα. Εκεί που έπρεπε το σκορ να είναι 0-2 ή 0-3 δεχτήκαμε το γκολ στην κόντρα και ξαφνικά βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Είχαμε πολλές ευκαιρίες και δεν μας ήθελε η μπάλα για δεύτερο παιχνίδι με τον Ηρακλή».
«Ήρθαμε να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι. Δεν είχαμε βαθμολογικό ενδιαφέρον. Ήρθαμε με μίση ομάδα και δεν είχαμε ένα βασικό στόπερ. Παρόλα αυτά δεν μας ήθελε η μπάλα. Εκεί που έπρεπε το σκορ να είναι 0-2 ή 0-3 δεχτήκαμε το γκολ στην κόντρα και ξαφνικά βρεθήκαμε πίσω στο σκορ. Είχαμε πολλές ευκαιρίες και δεν μας ήθελε η μπάλα για δεύτερο παιχνίδι με τον Ηρακλή. Κάνανε τεράστια προσπάθεια τα παιδιά όλη τη χρόνια και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον κόσμο που ήταν κοντά στην ομάδα. Ήταν μια καλή χρόνια με καλό ποδόσφαιρο και ο κόσμος έμεινε ευχαριστημένος».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου