Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

"Σπείρε χαρακτήρα και θέρισε... μοίρα!" είπε ο Ανδρέας Πάτσης

Και τώρα που οι "σωτήρες" τελείωσαν και ήρθε η δύσκολη ώρα να δούνε κοιτάξουν όλοι στα μάτια την σκληρή πραγματικότητα, τι γίνετε; Ο Ανδρέας Πάτσης είναι παρελθόν, το μέλλον της ΠΑΕ είναι στο τοπικό;

Που πήγαν όλοι όσοι έλεγαν "να φύγει ο Πάτσης...", που είναι όλοι αυτοί που αναθεμάτιζαν τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ και επί μονίμου βάσεως, αμφισβητούσαν, λοιδορούσαν και απαξίωναν το 'έργο" του, την ομάδα της Νίκης δηλαδή; Ο Ανδρέας Πάτσης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, μίλησε και πάλι για πολλά θέματα, κρατάμε αυτά για τα νέα σενάρια του περιβόητου πλέον "ΒΟΛΟΣ FC". Για να δούμε τι είπε σχετικά με την νέα... προσπάθεια η οποία θα ξεκινήσει από το Β ΄τοπικό (!!!) και μάλιστα κάπου στον Αλμυρό, ξεκινόντας όμως από τα διαδικαστικά που αφορούν την αποχώρησή του από την ΠΑΕ:
«Αν κάποιος δεν γνωρίζει τις διαδικασίες και τα νομικά που αφορούν μία εταιρία δεν είναι κακό είτε να ρωτήσει, είτε να διαβάσει σχετικά. Το θέμα είναι να μην εκτίθεσαι. Όταν μία εταιρία έχει μία ροή δεν μπορεί να μείνει χωρίς εκπρόσωπο. Αυτό θα αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία. Εγώ είπα στον κ. Ξάνθη το εξής: υποδείξτε μου έναν άνθρωπο που θα αναλάβει, την εκπροσώπηση της εταιρίας έτσι ώστε να κάνουμε τα δύο πρακτικά του Δ.Σ., αυτό δεν απαιτεί περισσότερο από τεσσεράμισι λεπτά σαν διαδικασία και να τα στείλουμε προς δημοσίευση στο ΦΕΚ. Αυτή τη στιγμή ο κ. Κουντούρης, τύποις και μόνο, έχει μείνει ως εκπρόσωπος της εταιρίας. Στο διπλανό γραφείο είναι ο κ. Κουντούρης, πείτε μου αν θέλετε να του πω να παραιτηθεί τώρα. Τα έχω εξηγήσει λεπτομερώς και στον κ. Ξάνθη το Σάββατο το πρωί. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί κάποιος να αναλάβει και η εταιρία κάνει παύση πληρωμών, έχει και τις συνέπειές της
Με τη Σούπερ Λιγκ αν δεν τηρήσουμε τα προβλεπόμενα θα αποβληθούμε. Το ίδιο θα συμβεί και με τον ΟΦΗ που έχει πάρει μία πίστωση χρόνου για να τηρήσει τους κανόνες».
Για το αν έχει υπάρξει κάποιο ενδιαφέρον από κάποιον να αναλάβει
«Από την Τετάρτη που έδωσα τη συνέντευξη μέχρι σήμερα το τηλέφωνό μου δεν έχει χτυπήσει ούτε για “καλημέρα” που λέει ο λόγος. Με τον μόνο που έχω μιλήσει είναι ο κ. Ξάνθης, τον οποίο ενημέρωσα για όλα τα θέματα. Πιστεύω πως θα υπάρξουν άνθρωποι που αγαπάνε και θα μπουν μπροστά για την ομάδα τους
Τώρα γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν εμφανιστεί αυτοί οι άνθρωποι, μην ρωτάτε εμένα, ρωτήστε όλους αυτούς που έβλεπαν μία διαφορετική ημέρα μετά από μένα. Όλοι αυτοί οι ανώνυμοι ας γίνουν επώνυμοι τώρα και ας αναλάβουν το φορτίο».
Για τα ραντεβού στον Αλμυρό…
«Αυτός ο εκφυλισμός συνεχίζεται ακόμα και σήμερα. Κάπου διάβασα πως εγώ είχα ραντεβού με τον Δήμαρχο στον Αλμυρό και λες: τι λένε ρε οι άνθρωποι; Πού βρίσκονται, σε άλλον πλανήτη;
Άμα ήθελα να δω τον Δήμαρχο θα πήγαινα στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού... Θα είχαμε και από δέκα φουσκωτούς ο καθένας και να μας φωτογραφίσει όλη η Ελλάδα;».
Για το VolosFC…
«Είπα κάτι στη συνέντευξη και παρεξηγήθηκα. Είπα νικάω τους πάντες εκτός από τη βλακεία. Μπορώ να τα βάλω με όλους εκτός από τους βλάκες. Είναι προφανές. Από την πρώτη μέρα που έχω έρθει, αυτό το σενάριο είναι σε εξέλιξη. Ότι ο Πάτσης ήρθε εδώ για να συγχωνεύσει. Λες και εγώ είχα κανέναν καημό να φύγω από την Αθήνα, να έρθω στο Βόλο γιατί όλη μου η τρέλα ήταν πότε θα συγχωνεύσω τις δύο ομάδες. Δεν κοιμάμαι τα βράδια αν δεν το κάνω αυτό πραγματικότητα.
Οι συγχωνεύσεις περνάνε μέσα από τους Ερασιτέχνες. Το είπαμε και το ξαναείπαμε. "Όχι, ο Πάτσης θα τη συγχωνεύσει με το Δήμαρχο". Μάλιστα διάβασα και το σενάριο πως εγώ με τον Μπέο κάναμε και ανταλλαγή.Εσύ Δήμαρχος και εγώ Σούπερ Λιγκ. Κάναμε και τέτοια μαγικά.
Εγώ δεν έχω συμφέροντα τοπικά. Ούτε συναισθηματικά δένομαι με τον τόπο αυτόν από παλιά. Ήρθα, μου άρεσε αυτό που έκανα, το αγάπησα, το αγαπώ, πάσχισα, πάλεψα, ξόδεψα, όμως μέχρι εκεί. Το ποδοσφαιρικό μέλλον μου, εφόσον η βάση μου δεν είναι στο Βόλο και δεν έχω άλλες επιδιώξεις τοπικού χαρακτήρα, δεν έχει να κάνει με τη Μαγνησία. Δεν με αφορούν αυτές οι φήμες.
Δηλαδή άφησα μία ομάδα Σούπερ Λίγκας, να κατακρημνιστεί, να περνάμε όλη αυτή τη φθορά την ψυχική, επειδή είχαμε στο κεφάλι μας να ξεκινήσουμε από το Β Τοπικό και να φτιάξουμε μετά από εφτά χρόνια μία άλλη σούπερ ομάδα.
Όλο αυτό δεν έχει πουθενά μία ρίζα λογικής. Εγώ ποδοσφαιρικά στη Μαγνησία έχω βάλει ένα τέλος. Δεν έχω κανέναν λόγο περαιτέρω ενασχόλησής μου. Έκανα ότι έκανα, η ιστορία θα γράψει το καλώς ή κακώς, δεν έχω κανέναν λόγο να σκοτώνομαι να τρέχω να κάνω συγχωνεύσεις, στα τοπικά, στις ερασιτεχνικές… Για ποιο λόγο; Δεν είναι η τρέλα μου αυτή.
Αντί να αναλωνόμαστε σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας, ας δούμε με ρεαλισμό την πραγματικότητα. Η ομάδα είναι ακέφαλη, είναι μετέωρη, είναι Σούπερ Λιγκ όμως. Υπάρχουν πάρα πολλοί οι οποίοι μέχρι χθες δηλώνανε επίδοξοι μνηστήρες και ας δούμε τα πράγματα με ρεαλισμό. Στο κάτω κάτω, το τι θα κάνει ο Πάτσης δεν αφορά και κανέναν. Αυτό που θα πρέπει να δούμε χωρίς σενάρια είναι το τώρα της Νίκης.
Κανείς δεν ασχολείται με ένα πραγματικό γεγονός, το θέμα του Γιδόπουλου. Αντίθετα ασχολούνται με το Volos FC. Τεχνηέντως, προσπαθούνε να στρέψουν το βλέμμα μακριά από το πρόβλημα και να στοχοποιήσουμε άλλους ανθρώπους. Δηλαδή μην στοχοποιηθούν αυτοί που χαρίσανε ένα εκατομμύριο στο Γιδόπουλο, μην στοχοποιηθούν αυτοί που απαξίωσαν την ομάδα, μην στοχοποιηθούν αυτοί που επεδίωκαν τη διάλυση της ομάδας, μην στοχοποιηθούν αυτοί που υπόσχονταν μέχρι χθες πως εμείς είμαστε εδώ για τη Νίκη Βόλου και μην στεναχωριέστε, άμα φύγει ο Πάτσης, υπάρχει τρόπος να αναλάβουμε και να την τρέξουμε ακόμα καλύτερα, να στοχοποιηθούν άνθρωποι με φανταστικά σενάρια. Αντί να ασχολούμαστε με το πραγματικό πρόβλημα το οποίο καίει, προσπαθούν τεχνηέντως να στρέψουν το καθρεφτάκι αλλού.
Υπάρχει ένα σχέδιο που δουλεύεται καθημερινά. Μήπως τελικά άλλοι ήθελαν τη συγχώνευση και απαξίωσαν την ομάδα; Ο εχθρός είναι εντός των τειχών.
Να μην δούμε την πραγματική διάσταση του προβλήματος και αυτοενοχοποιηθούμε... Δηλαδή πήγε το Blue Club και είπε: εμείς αναλαμβάνουμε την ομάδα την Πέμπτη. Κυριακή ο Πάτσης κάνει συγχώνευση. Έξυπνα για να αποφύγουν τις ευθύνες των όσων έλεγαν πριν φύγω, ψάχνουν τώρα πού έφαγα εγώ σε μία περιοχή που αγνοώ παντελώς. Μ' αυτή την κακοδαιμονία των πραγμάτων και έτσι όπως εκπορεύονται φτάσαμε σ' αυτή την κατάντια. Σπείρε χαρακτήρα και θέρισε μοίρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου