Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΑΝΤΙΤΣ ΣΤΟ GOALPOST

Αποκλειστικές δηλώσεις στο GoalPOST.gr έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Νίκης Βόλου, Μπόζινταρ Τάντιτς, ο οποίος δηλώνει πως τα έχει βρει σε όλα με τη διοίκηση της κυανόλευκης ΠΑΕ και σήμερα υπογράφει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του 29χρονου σέρβου στο GoalPOST.gr:

Αληθεύει πως έχεις συμφωνήσει να συνεχίσεις την καριέρα σου στη Νίκη Βόλου;
«Είναι αλήθεια. Έχουμε συμφωνήσει σε όλα και σήμερα υπογράφω. Πιστεύω πως αύριο θα είμαι στο Βόλο»
Τι γνωρίζεις για τη Νίκη Βόλου;
«Το πρώτο πράγμα που μου είπαν είναι πως έχει «τρελούς» οπαδούς, οι οποίοι δημιουργούν φανταστική ατμόσφαιρα. Σίγουρα και η διοίκηση της ομάδας σου εμπνέει σιγουριά. Αυτοί είναι και δύο βασικότεροι λόγοι που έρχομαι στην ομάδα της Νίκης.»
Έμαθες τι κλίμα επικράτησε στην πρώτη προπόνηση της ομάδας;
«Ναι. Μου είπαν πως στο γήπεδο βρέθηκε πολύς κόσμος που δεν σταμάτησε να τραγουδά από το πρώτο λεπτό ως το τελευταίο. Δεν πρόλαβα ακόμη να δω τα βίντεο, αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα τα αναζητήσω στο YouTube».
Σε ποια θέση αγωνίζεσαι;
«Μπορώ να παίξω αριστερό χαφ αλλά και δεκάρι. Έχω παίξει, όμως και ως δεξιός μέσος. Ο προπονητής θα αποφασίσει σε ποια θέση θα με χρησιμοποιήσει».
Η ομάδα της Νίκης θα αγωνιστεί στο Πανθεσσαλικό φέτος...
«Σίγουρα αυτό θα βοηθήσει την ομάδα, αφού έχει υψηλούς στόχους, όμως για να πω την αλήθεια θα μου άρεσε να αγωνιστώ στο "Π. Μαγουλά".ς που έχω ακούσει πως είναι από τις πιο θερμές έδρες στην Ελλάδα. Μάλιστα, μου είπαν πως θυμίζει «Γεντί Κουλέ».
Τι μήνυμα στέλνεις στους φιλάθλους της Νίκης;
«Να είναι σίγουροι πως ο Μπόζινταρ Τάντιτς θα δώσει τα πάντα για να φτάσει η Νίκη στους στόχους που έχει θέσει».

πηγή: http://goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου