Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Παγιδευμένος ο... Βέρτζος!!!

Τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζει πλέον η υπόθεση του... "όβερ" του περσινού αγώνα του "Καυτανζογλείου", ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Ηρακλή.

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος φιλοξενήθηκε και πάλι στο πάνελ της τηλεοπτικής "Δίκης", στην οποία παρενέβη ο Άγγελος Βέρτζος, ο οποίος αρνήθηκε ότι έκανε τις καταγγελίες στον κ. Παπαδόπουλο, που με την σειρά του υποστήριξε ότι υπάρχει και τρίτο πρόσωπο στην υπόθεση!

Δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά έχει συμβεί, όμως το μόνο βέβαιο είναι ότι η Νίκη δεν εμπλέκεται πουθενά και κακώς οι εμπλεκόμενοι στην υπόθεση ποδοσφαιριστές θέλουν να την εμπλέξουν.

Όπως ακούστηκε ο Βέρτζος, μάλλον δεν έπεισε κανέναν αφού έκανε λόγο για "παγίδα", ενώ το λιγότερο προκλητική ήταν η δικηγόρος κ. Πανταζή, η οποία έβγαλε και το πόρισμα της... δίκης, αφού κατηγόρησε ευθέως τον κ. Ανδρέα Πάτση για εγκληματικές ενέργειες σε βάρος των Κυριάκου και του Σκούφαλη!!!

Η συνέχεια θα έχει οπωσδήποτε τεράστιο ενδιαφέρον, αφού ακόμα δεν έχει κινηθεί ο ίδιος ο Ανδρέας Πάτσης...

-Θωμαΐδης: «Τελικά πώς λέγεστε; Παπαδόπουλος ή Τάλαγκας;».
-Παπαδόπουλος: «Γι' αυτό είμαι εδώ... Αν το κράτος που έδινε τη δυνατότητα να έχω και άλλες ταυτότητες, θα είχα.

Στο παρελθόν κάποιοι  προσπάθησαν να διαστρεβλώσουν την αλήθεια και να τετραγωνίσουν τον κύκλο με διάφορες ανακρίβειες».
-Θωμαΐδης: «Το πραγματικό σας όνομα ποιο είναι;».
-Παπαδόπουλος: «... Παπαδόπουλος. Αν με έλεγαν Φριδά και δεν μου άρεσε θα το άλλαζα.

Δεν λέω τι έκανα, αλλά λέγομαι Παπαδόπουλος. Είμαι προστατευόμενος μάρτυρας σε υποθέσεις με τέσσερις εγκληματικές οργανώσεις στην Αχαΐα και αυτό είναι προς τιμήν μου, γιατί είχα το θάρρος να βγω και να πω την αλήθεια.

Αυτός είναι ο λόγος που διάφοροι καλοθελητές είπαν ανακρίβειες... Αυτό που δήλωσα στην εκπομπή είναι η αλήθεια».
-Θωμαΐδης: «Ποιος σας είπε ότι στήθηκε το ματς με τον Ηρακλή;».
-Παπαδόπουλος: «Ο Βέρτζος σε μια κουβέντα που είχαμε!

Πολλοί τον πλησίασαν να μην πει τίποτα στον πρόεδρο, γιατί είχαν άριστη σχέση μαζί του.

Δεν θα γίνω αυλικός κανενός... Μετά την εκπομπή σας είδα συμπεριφορές να αλλάζουν.

Ο Βέρτζος ήξερε ότι θα τα μετέφερα στον πρόεδρο. Να σας διαβάσω και ένα μήνυμά του: «Θα σε ρωτήσω κάτι τώρα που θυμήθηκα. Λέει πουθενά στην κασέτα για τον..., γιατί είναι φίλος μου και δεν θέλω να πάθει κακό».
-Θωμαΐδης: «Υπάρχει και δεύτερο ματς στο οποίο εμπλέκονται παίκτες;».
-Παπαδόπουλος: «Για όποιες εξελίξεις θα μιλήσει ο πρόεδρος».
-Πανταζή: «Επικοινώνησαν μαζί μας οι κύριοι Πουρτουλίδης, Κυριάκος, Κοντοδήμος και μας ζήτησαν να τους εκπροσωπήσουμε νομικά για  συκοφαντική δυσφήμηση.

Η μήνυση στον Εισαγγελέα θα γίνει την Τρίτη (12/12).

Ο Βέρτζος έχει διαψεύσει όσα ισχυρίζεται ο κ. Παπαδόπουλος.

Και επειδή διερευνούμε μία σοβαρή καταγγελία, να ξέρετε ότι ο κύριος αυτός δεν λέγεται Γιώργος Παπαδόπουλος».
-Παπαδόπουλος: «Σας προειδοποιώ...»
-Πανταζή: «Δεν είμαστε διάδικοι. Εκπροσωπώ τους πελάτες μας.

Εκτός δεν θα σας γνώριζα, γιατί δεν συχνάζουμε στα ίδια μέρη... Ο κύριος άλλαξε τα στοιχεία του, αλλά δεν του έχει δοθεί αυτό το επώνυμο. Άλλο του έχει δοθεί. Θέλω να σας προφυλάξω...».
-Παπαδόπουλος: «Με αυτό που μου δόθηκε κατέθεσα στον αρμόδιο Εισαγγελέα».
-Πανταζή: «Στα ποινικά δικαστήρια αξιολογείται ποιος είναι μάρτυρας και ποιος κατηγορούμενος.

Ο κύριος είναι κατ' επάγγελμα μάρτυρας. Και οι κατηγορούμενοι είναι διεθνείς παίκτες.

Θα αξιολογηθούν οι προσωπικότητες. Τους κατασυκοφαντήσατε, γιατί η ΠΑΕ τους χρωστάει χρήματα».
-Παπαδόπουλος: «Ήταν η ΠΑΕ με τα ακριβότερα συμβόλαια».
-Πανταζή: «Τι σημαίνει ακριβότερα; Πλήρωνε;»
-Παπαδόπουλος: «Έχει πληρώσει τα πάντα ο πρόεδρος. Θέλετε να επηρεάσετε την ομάδα που πάει για άνοδο».
-Πανταζή: «Του ενός του καταστρέψατε το αμάξι και στον άλλο στείλατε μπράβους...».
Σε εκείνο το σημείο παρεμβαίνει ο Άγγελος Βέρτζος και διαψεύδει τα πάντα...
-Βέρτζος: «Είναι όλα συκοφαντίες κατά συναδέλφων και εμού. Θίγεται η επαγγελματική μου τιμή, η υπόληψή μου και η ποδοσφαιρική μου αξία. Ο κύριος που είναι στο πάνελ μας έχει τρελάνει. Έχω πάθει ψυχολογική ανισορροπία και βιώνω οικογενειακή αμφισβήτηση.

Ποτέ δεν είπα τίποτα σε αυτόν τον κύριο. Ο συγκεκριμένος προσπαθούσε συνέχεια να μου κάνει επίμονα ραντεβού, να μάθει πράγματα. Μου έκανε τον φίλο... Είμαι ευκολόπιστος, βλέπετε, και ζητώ συγγνώμη από τους συναδέλφους μου, γιατί είμαι καλός και αγνός στην κοινωνία που ζούμε. Ουδέποτε μίλησα για στημένο ματς».
-Παπαδόπουλος: «Δεν σε κατηγόρησε κανείς».
-Βέρτζος: «Σε παρακαλώ, άσε με. Είμαι μέλος του ΠΣΑΠ. Στο παιχνίδι αυτό πήγαν 13-14 παίκτες, πολλοί δεν ήταν βασικοί, γιατί ήταν αδιάφορο. Είχαμε χάσει τις ελπίδες για την άνοδο πολύ πριν. Πήγαμε αυθημερόν και αυτό δείχνει πόσο ζεστά είδαν οι διοικούντες το παιχνίδι».
-Παπαδόπουλος: «Κατηγορείς αυτόν που σου έδωσε ψωμί;».
-Βέρτζος: «Δεν θέλω διάλογο μαζί σου. Ποτέ δεν σου κατέθεσα πράγματα».
-Θωμαΐδης: «Ο κύριος λέει ότι έχετε μιλήσει αρκετές φορές...».
-Βέρτζος: «Ήθελε για άλλους σκοπούς. Με ρωτούσε συνέχεια πράγματα που δεν ήξερα. Ήθελε να μου πιπιλίσει το μυαλό».
-Παπαδόπουλος: «Ναι, και βρήκα το βρέφος να του πιπιλίσω το μυαλό...».
-Βέρτζος: «Με βγάζουν ρουφιάνο. Ήμουν αρχηγός και παραιτήθηκα, γιατί δεν μπορούσα να βγαίνω συνέχεια μπροστά για να ζητάμε τα λεφτά μας και να μην παίρνουμε τα αυτονόητα».
-Θωμαΐδης: «Μιλήσατε ποτέ για στημένο ματς;».
-Βέρτζος: «Ποτέ».
-Παπαδόπουλος: «Θες να με κάνεις να πω το όνομα, τότε που είχες σπάσει το ζυγωματικό σου...».
-Θωμαΐδης: «Ο κύριος Παπαδόπουλος επικαλέστηκε κάποιο μήνυμα που του στείλατε».
-Βέρτζος: «Καφενειακή συζήτηση κάναμε, καμία σχέση με το συγκεκριμένο ματς. Τον κύριο Δημόπουλο του ΠΣΑΠ ρωτήστε που πήγε ο Πάτσης ένα CD όταν έμαθε για τις προσφυγές».
-Παπαδόπουλος: «Μήπως ήταν του Πλούταρχου που του έχει αδυναμία; Πέφτω από τα σύννεφα, γιατί κάποιοι φοράνε παντελόνια, γιατί κρυώνουν».
-Βέρτζος: «Πρέπει να ντρέπεσαι...».
-Παπαδόπουλος: «Σου έδωσε 15.000 ευρώ προκαταβολή ο πρόεδρος;».
-Βέρτζος: «Πού κολλάει αυτό; Μου χρωστάει λεφτά και δεν σηκώνει το τηλέφωνο».
-Παπαδόπουλος: «Ό,τι κατέθεσα ο Βέρτζος τα έχει επιβεβαιώσει στο έπακρο. Τα άκουσε και τρίτο άτομο. Δεν είναι κουτσομπολιό. Θες να πω για το τρίτο άτομο, τότε που ήμασταν στο αυτοκίνητο;».
-Βέρτζος: «Την Τρίτη θα πάω στον Εισαγγελέα. Συνέχεια μου έλεγε ότι ο πρόεδρος έχει αποδείξεις και του έλεγα, αν ευσταθούν όλα αυτά για τους συναθλητές μου να πάει στις αρχές. Τι με ενδιέφερε εμένα; Μου έλεγε ότι με αγαπάει, ότι είμαι η κολόνα...».
-Παπαδόπουλος: «Θα πάρεις και άλλους στον λαιμό σου. Πήρα τηλέφωνο και τρίτο άτομο και μου επιβεβαίωσε όσα είπαμε στην καφετέρια; Κάνεις λάθος που παρεμβαίνεις. Πας να καλύψεις κάποιους που δεν σεβάστηκαν το συμβόλαιό τους. Εγώ δεν έχω μάθει να χαϊδεύω...».
-Βέρτζος: «Τα διαψεύδω όλα. Ο κύριος σπιλώνει το όνομά μου».
-Παπαδόπουλος: «Ποτέ δεν σπίλωσα το όνομά σου».
-Βέρτζος: «Είναι σκευωρία. Οι συνάδελφοί μου είναι «καθαροί». Με έχουν παγιδεύσει σε ένα πράγμα που δεν ξέρω τίποτα. Πώς ο Πάτσης ενώ λες ότι δεν ήξερε τίποτα, πήγε ένα CD στον ΠΣΑΠ;».
-Παπαδόπουλος: «Μήπως είχε το ματς με τον Ηρακλή και του το πέταξε για να του πει «κοίτα τα χάλια μας;». Εσύ μου τα έχεις πει».
-Βέρτζος: «Μου έχεις χαλάσει την ηρεμία μου τρεις μήνες τώρα. Ποτέ δεν έχω δώσει δικαίωμα».
-Παπαδόπουλος: «Είπα στην πρώτη εκπομπή ότι δεν ξέρω αν έχει παίξει, γιατί είναι καθαρό και τίμιο παιδί».
-Θωμαΐδης: «Υπάρχει κάποιος που σου είπε κάτι γι' αυτό το ματς;».
-Βέρτζος: «Ποτέ, κανείς. Θα καταθέσω εκεί που πρέπει. Αν έχουν στοιχεία να πάνε στις αρχές. Έλεγε συνέχεια ο πρόεδρος ότι θα τους...».
Ακολουθεί τηλεφωνική παρέμβαση από τον νομικό εκπρόσωπο της ΠΑΕ Ηρακλής, Σάκη Ελευθεριάδη...
-Ελευθεριάδης: «Ο κύριος Παπαδόπουλος δεν κατονόμασε ποιος του έδωσε τα στοιχεία αυτά. Βγήκα την περασμένη Πέμπτη και είπα δημόσια ότι είναι ο Βέρτζος. Προς τιμήν του το διέψευσε. Ζητάω να πει ποιοι ποδοσφαιριστές του Ηρακλή συμμετείχαν πέρυσι σε παράνομο στοιχηματισμό. Σπιλώνεται η ομάδα. Από τη στιγμή που ο Βέρτζος διέψευσε, έχει καταπέσει ό,τι υποστηρίζει. Δεν με νοιάζει πώς τον λένε, Παπαδόπουλο ή Τάλαγκα. Μου είναι αδιάφορος, αλλά μάλλον δεν ξέρει τι του γίνεται. Ή θα δώσει τα στοιχεία ή οι κατηγορίες είναι αίολες».
-Παπαδόπουλος: «Έκανα κουβέντα με τον Βέρτζο. Ο Άγγελος εκπροσωπεί τους παίκτες στον ΠΣΑΠ. Φαντάζεσαι να έβγαινε και να έλεγε ότι εμπλέκονται; Θα είχε θέση στον ΠΣΑΠ;».
-Ελευθεριάδης: «Πείτε ποιοι παίκτες του Ηρακλή εμπλέκονται, αλλιώς είστε συκοφάντης.
-Παπαδόπουλος: «Δύο φορές σε καφετέρια μου είπε για παίκτες της Νίκης. Ό,τι έχω καταθέσει μου το έχει πει ο Βέρτζος».
-Θωμαΐδης: «Υπάρχουν πλην των μηνυμάτων άλλα αποδεικτικά στοιχεία;».
-Παπαδόπουλος: «Όποιος βάζει το χέρι του στη φωτιά, θα πρέπει να ανησυχεί».
-Ελευθεριάδης: «Θέλω τα ονόματα των παικτών του Ηρακλή, αλλιώς δεν κλείνω. Είπατε ότι εμπλέκονται και παίκτες του Ηρακλή».
-Πανταζή: «Πείτε ονόματα. Συκοφαντείτε».
-Παπαδόπουλος: «Είπα ότι μου ανέφερε ονόματα για τη Νίκη Βόλου. Ότι συναντήθηκαν με παίκτες του Ηρακλή. Δεν δουλεύω για τον Ηρακλή και δεν με ενδιέφερε να μάθω τα ονόματά τους».
-Ελευθεριάδης: «Τότε ανακαλέστε. Γίνεστε περίγελος. Γελιοποιήστε. Δώστε ονόματα. Ζητήστε έστω ένα συγγνώμη από τους παίκτες του Ηρακλή. Είναι λυπηρό να του δίνετε βήμα».
-Παπαδόπουλος: «Ανακαλέστε την προσβολή. Να πω ονόματα χωρίς να ξέρω;».
-Θωμαΐδης: «Μιλήσατε για τρεις παίκτες του Ηρακλή και τρεις της Νίκης...».
-Παπαδόπουλος: «Για έξι παίκτες μίλησε ποδοσφαιριστής».
-Πανταζή: «Δεν έχετε να χάσετε τίποτα. Είστε κατ' επάγγελμα μάρτυρας για να κονομήσετε. Οι εντολείς μου έχουν νόμιμες προσφυγές στην ΕΠΟ και προσπαθείτε να τους σπιλώσετε για να μην πληρώσετε. Δεν έχετε καμία επαγγελματική ιδιότητα».
-Παπαδόπουλος: «Την έχω δείξει τη διαδρομή μου. Δεν ντρέπομαι για το παρελθόν μου».
-Πανταζή: «Έχουμε πολλές πληροφορίες για εσάς. Να μην μιλήσω για το ποινικό σας παρελθόν... Σταματήστε εδώ. Θέλω να σας προστατεύσω».
-Παπαδόπουλος: «Δεν προστατεύομαι από γυναίκες. Όταν έρθει η ώρα θα τα πούμε».
-Πανταζή: «Το ποινικό σας μητρώο είναι 10 σελίδες...».
-Παπαδόπουλος: «Ο Ηρακλής ενεπλάκη από τον Βέρτζο, όχι από εμένα. Έχω γίνει κόκκινο πανί, επειδή λέω την αλήθεια. Αυτό που κατήγγειλα, το υποστηρίζω και υπάρχει και τρίτο άτομο που του επιβεβαίωσε».
-Θωμαΐδης: «Ποιο είναι αυτό το πρόσωπο;».
-Παπαδόπουλος: «Υπομονή, 10 με 20 μέρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου