Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Λουτσιάνο: 'Ήρθα για να κερδίσω την άνοδο..."

Λουτσιάνο: "θέλω ν 
Αποφασισμένος να κερδίσει την άνοδο με την ομάδα της Νίκης παρουσιάστηκε ο νέος της προπονητής Λουτσιάνο Ντε Σόουζα!
Τόνισε ότι είναι ο μοναδικός του στόχος, ενώ δήλωσε κατηγορηματικά ότι αυτό που τον ενδιαφέρει, είναι να παίρνει η ομάδα τα αποτελέσματα...

Ας δούμε τι είπε στις πρώτες του δηλώσεις, ως προπονητής της ομάδας μας:
«Πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου και τους συνεργάτες μου. 
Θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα θα πάνε καλά. 
Όταν έφυγα 13 χρονών από το σπίτι μου, ήξερα ότι θα περνούσα δυσκολίες. 
To έκανα γιατί λατρεύω το ποδόσφαιρο... Μετά που σταμάτησα σαν ποδοσφαιριστής, συνέχισα σαν προπονητής και το λατρεύω κάθε μέρα πιο πολύ. 
Εύχομαι πραγματικά στο τέλος της χρονιάς να πετύχουμε το στόχο. 
Μόνος στόχος η άνοδος! 
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για να δώσουμε συνέχεια σε αυτή την προσπάθεια που έχει κάνει ο πρόεδρος, οι ποδοσφαιριστές και οι φίλαθλοι της Νίκης, να καταφέρουμε μετά από τόσα χρόνια να βγάλουμε την ομάδα κατηγορία... 
Όταν γίνεται μια αλλαγή προπονητή είναι για δυο λόγους: είτε δεν μπορεί να κερδίσει, είτε γιατί κάτι δεν πάει καλά. 

Θα προσπαθήσω με τους ποδοσφαιριστές να βρούμε το καλύτερο για την ομάδα. 
Η φιλοσοφία μου είναι η Νίκη να πετύχει το στόχο που είναι η νίκη σε κάθε αγώνα και να παίξει καλό ποδόσφαιρο. 
Ήρθα για να κερδίσω την άνοδο με τη Νίκη. 
Στην Ελλάδα τα θέλουμε όλα μαζί. 

Εάν κερδίζει η ομάδα χωρίς να παίζει καλά, υπάρχει γκρίνια από τον πρόεδρο και τους φιλάθλους. Εγώ δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάκτυλό μου. Εμένα στόχος μου είναι να βγει η ομάδα κατηγορία και δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο τώρα, θα καταφέρω η ομάδα να παίξει κάλο ποδόσφαιρο με τη δουλειά μου, αλλά η ομάδα πρέπει να πάρει τα αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου