Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Μ. Τάντιτς: "Μακάρι να παίξω με τη Νίκη στη Σούπερ Λιγκ"

Μ. Τάντιτς: "Μακάρι να παίξω με τη Νίκη στη Σούπερ Λιγκ"
Ο Μπόζινταρ Τάντιτς ήρθε το καλοκαίρι στη Νίκη Βόλου με σκοπό να καλύψει το αριστερό άκρο της επίθεσης. Τις τελευταίες αγωνιστικές, ο Σέρβος αποδεικνύεται «λίρα εκατό» για τη βολιώτικη ομάδα, αφού η απόδοσή του αποτελεί σημείο αναφοράς σε κάθε αγώνα.
Ο Μπόζι, όπως τον φωνάζουν οι φίλοι του, έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο GoalPOST.gr όπου μίλησε για όλους και για όλα...
 
Για το πώς έγινε η επαφή και η συμφωνία με τη Νίκη Βόλου...
Είμαι από τους παίκτες που δεν αλλάζουν εύκολα ομάδα και εξαντλώ κάθε περιθώριο να μείνω στην ομάδα εκείνη που με κάνει να νιώθω ασφάλεια και μου παρέχει το καλύτερο δυνατό περιβάλλον. Εκείνη την περίοδο ήμουν σε συζητήσεις με τον Πανσερραϊκό, ο οποίος αποτελούσε την πρώτη μου προτεραιότητα.  Στο στάδιο των διαπραγματεύσεων ήρθε η πρόταση από τη Νίκη Βόλου. Ο Περικλής Αμανατίδης μου έδειξε πως με θέλει, η πρόταση με κάλυπτε, οπότε η συμφωνία ήρθε ως φυσικό επακόλουθο.
Για τον Περικλή Αμανατίδη...
Το γεγονός πως στον κ. Αμανατίδη αρέσει το δημιουργικό ποδόσφαιρο είναι ότι καλύτερο για έναν επιθετικογενή ποδοσφαιριστή όπως είμαι εγώ. Κάναμε πολύ καλή προετοιμασία κι αυτό θα φανεί στην πορεία του πρωταθλήματος. Η ομάδα δεν έχει φτάσει στο μάξιμουμ της απόδοσης της και αυτό θα γίνει αγώνα με τον αγώνα, προπόνηση με την προπόνηση καθώς το δέσιμο μίας νέας ομάδας δεν μπορεί να επιτευχθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Για τις συνεχόμενες καλές του εμφανίσεις...
Στόχος μου είναι να δίνω το 100% σε κάθε αγώνα. Άλλοτε το πετυχαίνω και άλλοτε όχι. Στην αρχή χρειάστηκα κάποιο χρόνο προσαρμογής, καθώς όπως ανέφερα δεν είμαι από τους ποδοσφαιριστές που αλλάζουν συχνά περιβάλλον και ομάδες. Τώρα όμως νιώθω πολύ καλά και σίγουρα έχω να δώσω πολύ περισσότερα απ' αυτά που έχω προσφέρει ως τώρα. Σίγουρα στην καλή απόδοση ενός ποδοσφαιριστή βοηθάει πολύ και η απόδοση των συμπαικτών του.
Για τους προσωπικούς του στόχους και τους στόχους της Νίκης...
Η ομάδα θέτει σε κάθε παιχνίδι ως στόχο πάντα το νικηφόρο αποτέλεσμα στον επόμενο αγώνα. Ποτέ δεν βλέπουμε πιο μακριά από τον επόμενο αγώνα, όποιος κι αν είναι ο αντίπαλος. Στο τέλος θα κάνουμε ταμείο και θα δούμε τι καταφέραμε.
Προσωπικός μου στόχος είναι η ομάδα να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται. Μακάρι να αγωνιστώ και την επόμενη χρονιά σ' αυτή την ομάδα στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ.
Για το πρωτάθλημα της Φούτμπολ Λιγκ...
Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Οι διαφορές των ομάδων είναι πολύ μικρές ακόμα κι αυτών που στηρίζονται σε νεαρούς ποδοσφαιριστές. Οι σύλλογοι που δεν θα υποτιμήσουν τις φαινομενικά πιο αδύνατες ομάδες και θα κερδίσουν αυτά τα παιχνίδια, θα πρωταγωνιστήσουν.
Προσωπικά θεωρώ πολύ δυσκολότερα τα παιχνίδια με τις ομάδες που θεωρούνται «μικρές». Ο επόμενος αγώνας με τον Βύζαντα στα Μέγαρα είναι ένα απ' αυτά τα ματς.
Για το Πανθεσσαλικό...
Είναι απόλαυση να παίζεις ποδόσφαιρο σ' έναν τέτοιο αγωνιστικό χώρο. Ειδικά για έναν τεχνίτη ποδοσφαιριστή είναι ότι καλύτερο. Αν οι κερκίδες ήταν λίγο πιο κοντά στον αγωνιστικό χώρο θα ήταν ιδανικό.
Για τον κόσμο της Νίκης...
Είναι σημαντική η στήριξή του και παρά το γεγονός πως το Πανθεσσαλικό είναι αχανές και ο κόσμος «χάνεται» στις κερκίδες του, οι φωνές του και τα τραγούδια των φιλάθλων μας «σπρώχνουν», ώστε να δώσουμε το κάτι παραπάνω των δυνάμεών μας.
Τώρα για τα εκτός έδρας παιχνίδια, η παρουσία του είναι συγκινητική. Το να του δώσουμε μεγάλες χαρές είναι ένα μεγάλο κίνητρο για μας τους ποδοσφαιριστές.
Για την ελληνική υπηκοότητα...
Το ερχόμενο καλοκαίρι συμπληρώνω επτά χρόνια στην Ελλάδα και θα πάρω την ελληνική υπηκοότητα. Πιστεύω πως τον ερχόμενο Αύγουστο θα την έχω και θα αγωνίζομαι ως Έλληνας.
Για το τι να περιμένει ο κόσμος από την ομάδα...
Πιστεύω πως θα έρθουν πολύ καλύτερες εμφανίσεις, καθώς στόχος μας είναι να προσφέρουμε στον κόσμο όμορφο ποδόσφαιρο, που θα συνδυάζεται και με πολλά γκολ. Απλά ως τώρα η τύχη δεν μας βοήθησε να κάνουμε γκολ τις ευκαιρίες που μας παρουσιάστηκαν στην αρχή ενός αγώνα, ώστε να μας φύγει το άγχος και να παίξουμε το ποδόσφαιρο που μπορούμε. Όμως η τύχη δεν μπορεί να μας γυρίζει συνεχώς την πλάτη...
Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο, ο οποίος μ' έχει στηρίξει από την πρώτη στιγμή που έχω έρθει στο Βόλο και θα κάνω τα πάντα για να του το ανταποδώσω.
Πηγή: Goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου