Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ο ΦΩΤΗΣ ΔΡΑΓΑΤΖΙΚΗΣ ΜΙΛΑ ΜΕ... ΚΥΑΝΟΛΕΥΚΟ ΠΑΘΟΣ!!!

Για σήμερα ο "Σκορπιός" σας έχει μία ευχάριστη έκπληξη, αφού σας παρουσιάζει σε αποκλειστικότητα τον πρόεδρο της Λέσχης Φίλων Νίκης, τον κ. Φώτη Δραγατζίκη, που με ιδιαίτερη χαρά μας, δέχτηκε να μιλήσει σε μας...
"Η καταγωγή μου είναι από τη Νίκη Λάρισας, όμως από τριών ετών ζω στην πόλη του Βόλου και μάλιστα σε οικογένεια ένθερμων Νικιωτών!" θα μας πει ο Φώτης Δραγατζίκης, ο οποίος συνέχισε λέγοντας χαρακτηριστικά: " Ο Θείος μου έπαιξε στη Νίκη ποδόσφαιρο και ο εξάδελφός μου μπάσκετ... η οικογένεια Δραγατζίκη όπως καταλαβαίνεται, είναι συνυφασμένη με το όνομα της Νίκης.

Όσο για μένα, δεν υπήρξα αθλητής της Νίκης Βόλου, αλλά οπαδός της. Επέστρεψα στην γενέτηρά μου για καθαρά επαγγελματικούς λόγους, όμως πάντα βρίσκομαι κοντά στη Νίκη.
Να σας πω ότι είμαι πρόεδρος εδώ και 5 χρόνια στην ομάδα του χωριού μου, την Νίκη Νίκης, η οποία φέτος ανέβηκε στην Α1 Λάρισας!
Ελπίζω αυτή η άνοδος να είναι σημαδιακή και για την μεγάλη μας Νίκη Βόλου...".
Πως όμως από φίλαθλος της ομάδας μας ο Φώτης Δραγατζίκης δραστηριοποιήθηκε με έναν τόσο σημαντικό φορέα, όπως αυτός της Λέσχης Φίλων του συλλόγου μας; "Η προτροπή για την ενασχόλησή μου με την Λέσχη Φίλων, μου την έδωσαν πρόσωπα του δικού μου περιβάλλοντος, όμως ο Άγγελος Καρρόπουλος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου...
'Οπως φυσικά και η Λέσχη Φίλων από... μόνη της θα έλεγα, αφού πρόκειται για μία πρωτοποριακή ιδέα και σκέψη ορισμένων ανθρώπων, που αγαπούν με ανιδιοτέλεια την ιδέα της Νίκης Βόλου!
Στόχος της Λέσχης Φίλων της Νίκης Βόλου, είναι να υποστηρίξει κάθε τίμια προσπάθεια που γίνεται από την εκάστοτε διοίκηση για το καλό του συλλόγου μας, σε όλα τα τμήματα καθώς και η διάδοση του ονόματος της Νίκης Βόλου, πέρα από στενά όρια της Νέας Ιωνίας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο" θα μας πει ο πρόεδρος αυτού του ιδιαίτερου φορέα του συλλόγου μας.
Ποιες όμως είναι οι δραστηριότητες της Λέσχης Φίλων; "Οι δραστηριότητες της Λέσχης Φίλων δεν σταματούν στην Νίκη Βόλου... Είναι και κοινωφελείς, που στόχο έχουν να βοηθήσουν κάποιες ομάδες συνανθρώπων μας. Δεν ξεχνάμε βλέπετε και τις ρίζες μας, τις καταβολές της ομάδας μας, που ξέρει από πόνο.
Για τον λόγο αυτό θα γίνουν κάποιες προσφορές σε τρόφιμα και ήδη πρώτης ανάγκης, ξεκινώντας από το Ορφανοτροφείο του Βόλου.
Μάλιστα σε συνεργασία με την ΠΑΕ, θα προσπαθήσουμε σε πρώτη φάση να φέρουμε παιδιά από το Ορφανοτροφείο να παρακολουθήσουν το παιχνίδι της προσεχούς Δευτέρας".
Αυτά λοιπόν από τον Φώτη Δραγατζίκη, αλλά και την Λέσχη Φίλων Νίκης Βόλου, που είχαμε έτσι μια πρώτη γνωριμία μαζί του και ...μαζί της!
Καλό κουράγιο από μας στο δύσκολο έργο του(ς) και ευχόμαστε ολόψυχα η Λέσχη Φίλων Νίκης Βόλου να μεγαλώσει και να μεγαλουργήσει, αφού στ' αλήθεια μπορεί και πρέπει να παίξει σημαντικό ρόλο στα δρώμενα του αγαπημένου μας συλλόγου...
 

                        

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου