Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Bruno Pinheiro: Είμαι περήφανος για την ομάδα και το λαό της

Στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Bruno Pinheiro δήλωσε περήφανος που φόρεσε τη φανέλα της Νίκης Βόλου και μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον κόσμο της Νίκης.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Bruno:


Αυτή η δήλωση είναι γραμμένη από την καρδιά μου, και πρώτα απ ‘όλα θα ήθελα να πω ότι ποτέ δεν θα ξεχάσω όλη την αγάπη που μου έδωσε τους λαός της Νίκης Βόλου. Από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία. Με την υποστήριξη και την αγάπη που μου δώσατε έχω μεγαλώσει ως παίκτης και είχα μια καταπληκτική σεζόν τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Θα νιώθω πάντα την ευγνωμοσύνη προς το μέρος σας. Πάντα. Δεν υπάρχουν λόγια είναι αρκετά για να δώσουν πίσω όλα τα πράγματα που έχω λάβει και συνεχίζω να λαμβάνω.

Θα ήθελα να τονίσω την αγάπη, τον θαυμασμό και τον σεβασμό που είχα από πρώην συμπαίκτες μου από την πρώτη μέρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους για την βοήθεια και την κατανόησή τους ανά πάσα στιγμή. Με έκανε να αισθάνομαι άνετα όταν έφτασα και με στήριξαν στα δύσκολα πολλές φορές αυτή τη σεζόν. Θέλω ευχαριστήσω όλους τους πρώην συμπαίκτες μου και τους εύχομαι ότι το καλύτερο, προσωπικά και επαγγελματικά, για το μέλλον.

Θα ήθελα επίσης να υπογραμμίσω τη δουλειά του κάθε μέλους του τεχνικού τιμ της Νίκης Βόλου μέρα με την ημέρα: Προπονητή, προσωπικό, ιατρική ομάδα, οι φροντιστές , Προσωπικό, Διοικητικό Συμβούλιο, κλπ … Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά στο να γίνει η Νίκη ένας μεγάλος σύλλογος.

Είμαι πολύ ευτυχής που ήμουν μέρος της ομάδας που έκανε και το όνειρό μας πραγματικότητα: Να είμαστε Πρωταθλητές και να Επιστρέψουμε την Νίκη Βόλου στην SuperLeague!

Δεν θα ξεχάσω ποτέ το χρόνο μου στην Νίκη Βόλου.

Σας εύχομαι ότι το καλύτερο

Μια μεγάλη αγκαλιά σε όλους σας.

Σας ευχαριστώ πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου