Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Κ. Φλίγκος: Θα μιλήσω πρώτα με τη Νίκη (βίντεο)



































Ο Κώστας Φλίγκος μίλησε πριν την αναμέτρηση του Ηρακλή με τη Νίκη Βόλου για την φετινή πορεία της ομάδας στην Football League.

«Το συμβόλαιο μου τελειώνει τώρα. Στη ζωή μου έχω μάθει να μιλάω πρώτα με την ομάδα που βρίσκομαι και αν δεν υπάρξει συμφωνία, μετά θα εξετάσω τις προτάσεις που έχω από άλλες ομάδες για να συνεχίσω την καριέρα μου».

Ο Κώστας Φλίγκος αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της ομάδας του τη φετινή περίοδο και σημείωσε 11 γκολ σε 38 αναμετρήσεις. Ο 28χρονος επιθετικός ρωτήθηκε για τις σκέψεις του για την επόμενη σεζόν και το συμβόλαιο του που τελειώνει και τόνισε πως η Νίκη Βόλου έχει τον πρώτο λόγο.

«Το συμβόλαιο μου τελειώνει τώρα. Στη ζωή μου έχω μάθει να μιλάω πρώτα με την ομάδα που βρίσκομαι και αν δεν υπάρξει συμφωνία, μετά θα εξετάσω τις προτάσεις που έχω από άλλες ομάδες για να συνεχίσω την καριέρα μου».

Για την πορεία της Νίκης Βόλου είπε: «Τελειώνει ένα πρωτάθλημα που είναι συγκλονιστικό μέχρι το τελευταίο του λεπτό και εμείς παλέψαμε μέχρι τελευταία στιγμή για την είσοδο μας στα play off, αλλά δυστυχώς το ματς με τον Ηρακλή είναι πλέον αδιάφορα. Κάναμε την προσπάθεια μας και κλείνει σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου