Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Ετόρε βράβευσε τον Kill Bill

vravefsiskourtisΑπό τα χέρια του πρώην προπονητή Ετόρε Τρεβιζάν, ο οποίος ανέβασε την ομάδα της Νίκης στην Α’ Εθνική πριν 48 χρόνια,  παρέλαβε το βραβείο του Best Goalγια την 1η αγωνιστική της Superleague ο Βασίλης Σκούρτης.
Η βράβευση έγινε μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο με τον ποδοσφαιριστή να δηλώνει μεγάλη τιμή και χαρά.


Αναλυτικά ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας δήλωσε: "Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με ψήφισε. Εύχομαι στο μέλλον να βάζω πιο ουσιαστικά γκολ που θα βοηθήσουν την ομάδα μου να πάρει πόντους. Το γκολ και το βραβείο μου έδωσαν αυτοπεποίθηση και εύχομαι στη συνέχεια να σημειώσω κι άλλα ίδια γκολ. 
Είναι τιμή για εμένα που πήρα το βραβείο από τον κ. Τρεβιζάν. Τον γνωρίζω, έχω ενημερωθεί για το ποιος είναι και αποτελεί τιμή μου που μου έδωσε εκείνος το βραβείο".
Από την πλευρά του ο Ετόρε Τρεβιζάν δήλωσε χαρούμενος που ξαναβρέθηκε σε αγώνα της Νίκης για την 1η κατηγορία, ενώ εξέφρασε και την πίστη του στην ομάδα για την πρώτη της παρουσία στη Superleague.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου